دانلود بازی The Walking Dead نسخه Reloaded

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
9:53
جمعه 2 تير 1391

The Walking Dead Episode 1-RELOADED | 451.65 Mb
Year: 2012 | Genre: Adventure / 3D / 3rd Person | Platform: PC | Language: English
Publisher: Telltale Games  | Developer: Telltale Games

فعلا نسخه ی  Episode 1 موجود است….

توضیجات بازی: این بازی به صورت سریال پشت سر هم خواهد آمد واین نسخه فعلا نسخه ی اول آن است که باقیه ی نسخه ها به ترتیب:

Episode 1 – A New Day – Available Now
Episode 2 – Starved for Help
Episode 3 – Long Road Ahead
Episode 4 – Around Every Corner
Episode 5 – No Time Left

The Walking Dead از جمله سریال های زیبایی است که در این دو سال اخیر به نمایش درآمده و در همین مدت توانسته میلیون ها طرفدار پیدا کند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که تهیه کننده این سریال رابرت کرکمن (Robert Kirkman) قبل از ساخت این سریال، سری کتاب های کمیک را راهی بازار کرد که در آن زمان واقعاً مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل سریال ساخته شده از روی آن نیز واقعاً خوب از کار درآمده است. محبوبیت این مجموعه باعث شده که استودیوی بازیسازی Telltale Games دست به ساخت یک بازی از روی این عنوان بزند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این بازی نیز همانند ساخته های قبلی این استودیو به صورت قسمتی و دانلودی عرضه می شود.اینکه بازی The Walking Dead: The Game درباره چه چیزی است و چه قصدی دارد، مشخص نیست. برخی از بازیکنان به تازگی توانستند اولین قسمت از این بازی را تجربه کنند و به وسیله آن برخی از سوالات به وجود آمده بر سر این بازی پاسخ داده شد. از آنجایی که شروع هر بازی برای خیلی از بازیکنان مهم است، زیاد درباره آن توضیح نمی دهیم، اما بد نیست بدانید که بازی در ابتدا کنترل شخصیت لی اورت (Lee Everett) را به بازیکنان می دهد. پس از گذشتن مدت بسیار کمی از شروع بازی با همه چیز آشنا می شوید و اتفاقات بازی برای شما آشکار می شوند.


 

1

The living will have to contend with the dead in this game based on The Walking Dead, the widely acclaimed comic book series and television series. The Walking Dead is a five-part game series set in the same universe as Robert Kirkman’s award-winning comic book series. Play as Lee Everett, a convicted criminal, who has been given a second chance at life in a world devastated by the undead. With corpses returning to life and survivors stopping at nothing to maintain their own safety, protecting an orphaned girl named Clementine may offer him redemption in a world gone to hell

2

The Walking Dead از جمله سریال های زیبایی است که در این دو سال اخیر به نمایش درآمده و در همین مدت توانسته میلیون ها طرفدار پیدا کند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که تهیه کننده این سریال رابرت کرکمن (Robert Kirkman) قبل از ساخت این سریال، سری کتاب های کمیک را راهی بازار کرد که در آن زمان واقعاً مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل سریال ساخته شده از روی آن نیز واقعاً خوب از کار درآمده است. محبوبیت این مجموعه باعث شده که استودیوی بازیسازی Telltale Games دست به ساخت یک بازی از روی این عنوان بزند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این بازی نیز همانند ساخته های قبلی این استودیو به صورت قسمتی و دانلودی عرضه می شود.

اینکه بازی The Walking Dead: The Game درباره چه چیزی است و چه قصدی دارد، مشخص نیست. برخی از بازیکنان به تازگی توانستند اولین قسمت از این بازی را تجربه کنند و به وسیله آن برخی از سوالات به وجود آمده بر سر این بازی پاسخ داده شد. از آنجایی که شروع هر بازی برای خیلی از بازیکنان مهم است، زیاد درباره آن توضیح نمی دهیم، اما بد نیست بدانید که بازی در ابتدا کنترل شخصیت لی اورت (Lee Everett) را به بازیکنان می دهد. پس از گذشتن مدت بسیار کمی از شروع بازی با همه چیز آشنا می شوید و اتفاقات بازی برای شما آشکار می شوند.

قسمت اول این بازی نزدیک به دو ساعت طول می کشد، چرا که زمانی از بازی همیشه صرف پیدا کردن اشیا مختلف و حل معماها می شود. همچنین اکشن بازی آرام است و دیالوگ های زیادی هم برای آن نوشته شده است. پس اگر کتاب های کمیک The Walking Dead را نخوانده اید، این بازی می تواند دقیقاً همان حس را به وجود بیاورد. یکی از قسمت های بد بازی Jurassic Park صحنه های اکشن آن بود که حس خوبی را به وجود نمی آوردند. بعد از گذشت سال ها، دیگر همه می دانند که دیناسورها قاتل های باهوشی هستند که می توانند انسان ها را به سرعت تکه تکه کنند. بازی The Walking Dead دیگر از این مشکل رنج نمی برد.

زامبی ها در طول بازی به سرعت به سمت شما حمله ور می شوند و اگر دیر بجنبید خوراک زامبی ها خواهید شد. ساخته های استودیوی Telltale این را می گویند که آن ها هرگز درجه M دریافت نکرده اند. به همین دلیل خیلی ها نگران هستند که صحنه های مبارزه با زامبی ها و کشتارهایی که در بازی رخ می دهند، قرار است به چه صورت ساخته شوند. اما دلیلی برای این نگرانی وجود ندارد. این استودیوی بازیسازی در ویدیویی که از این بازی منتشر کرده، نشان داد که صحنه های کشتار بازی به صورت گرافیکی طراحی شده اند. به نظر می رسد که Telltale سرانجام راهی را برای به نمایش درآوردن خون در بازی پیدا کرده است.

در این بازی یکی از قسمت های بسیار خوبی که مشاهده می کنید، انتخاب هایی هستند که پیش روی بازیکنان قرار می گیرند. در زمان بازی، همیشه با انتخاب های مختلف روبرو می شوید. بعضی وقت ها این انتخاب ها ساده هستند و شامل این موضوع می شوند که احساس شخصیت های دیگر بازی درباره شما چیست، اما در برخی قسمت ها باید تصمیم های سختی را بگیرید که مربوط به نجات دادن شخصی می شود. این تصمیمات آنقدر جذاب هستند که باعث می شوند بازی را بیش از یکبار تجربه کنید، اما این موضوع زمانی بیشتر جالب تر می شود که ببینید این تصمیمات چه تأثیری روی نسخه های بعدی می گذارند.

همچنین می توانید برای بازی خود چند Save مختلف انتخاب کنید و از هر کدام که دوست داشتید، در نسخه بعدی استفاده کنید. تمام این موارد شامل این موضوع می شود که بازی بسیار هیجان انگیز است و طرفداران The Walking Dead می توانند یک عنوان خوب را تجربه کنند. در قسمت اول بازی تصمیمات سختی را می گیرید و می بینید که روابط میان شخصیت های بازی به چه شکل کامل می شوند. قبلاً مشاهده کردیم که قسمت اول بازی Back to the Future نیز بسیار خوب از کار درآمد، اما در سایر نسخه ها، دیگر آن گیم پلی خوب مشاهده نشد. البته سازندگان بازی نیز به این موضوع اشاره کرده اند که این اتفاق دیگر در بازی The Walking Dead رخ نمی دهد و بازیکنان می توانند لحظات خوبی را در تمام قسمت های بازی داشته باشند. قسمت اول این بازی با قیمت ۴۰۰ پوینت یا ۴٫۹۹ دلار مدتی دیگر برای PC ،Xbox Live و PSN عرضه خواهد شد.

3عکس شماره 1

ss_7a2c18f45ed5c6464ae803ae49c32bf3717ae375.1024x768

عکس شماره 2

ss_8652e0679f3de9d0382a0164888c60a5edb0b076.1024x768

عکس شماره 3

 ss_b8880868558943bf6b8e1aa94fe9ab51ea04472a.1024x768

 download دانلود بازي The Walking Dead Episode 1 براي PC لینک دانلود – ۴۸۱٫۴ مگابابایت

 

 

پسورد فایل و منبع:www.downloadha.com  

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1494
بازدید : 1494

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود